Denne planen gjelder fra 2.januar 2019.

MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LøRDAG SøNDAG
09.00 - 10.00 Sykkel 4009.00 - 09.40

Styrke med ball 4009.35 - 10.05
10.00 - 11.00
11.00 - 12.00
12.00 - 13.00
13.00 - 14.00
14.00 - 15.00
15.00 - 16.00
16.00 - 17.00
17.00 - 18.00 Sykkel 4017.30 - 18.10
18.00 - 19.00 Sykkel 4018.00 - 18.40

MRL 5018.00 - 18.50
Sirkel 6018.00 - 19.00Sykkel 4018.00 - 18.40

Bungee 5018.50 - 19.40
Slynger 5018.00 - 18.50
19.00 - 20.00 Yoga 6019.00 - 20.00Pulsmix 6019.10 - 20.10Bøy og tøy 6019.00 - 20.00Sykkel 3019.00 - 19.30

Styrke 3019.35 - 20.05
20.00 - 21.00
Click on the class name to get additional info

Mandag

Tirsdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

Søndag

Timebeskrivelse

Yoga 60
Vi trener for å oppnå økt bevegelighet, styrke og kroppskontroll. Avsluttes med avspenning.

Gymstick 60

Intervalltrening med gymstick.

Sykkel 30
Kondisjonstrening som passer for alle. Instruktøren tar deg gjennom et program tilpasset ulike nivåer. Musikken hjelper deg å nå det lille ekstra.

Sykkel 40

Kondisjonstrening som passer for alle. Instruktøren tar deg gjennom et program tilpasset ulike nivåer. Musikken hjelper deg å nå det lille ekstra.

Styrke 30

Vi bruker gymstick, bosu, strikk, stor ball eller ”bare” kroppsvekt. Uansett får du en god styrkeøkt.

Bøy og tøy 30
30 min med dans, enkle trinn og alltid en fot i bakken. De beste slagerne fra 50, 60, 70 og 80-tallet. Her får vi litt puls og godt humør. 30 min med tøying i form av yin-yoga. Vi tøyer godt i bryst og hofter. Timen passer godt for voksne damer.

Bungee 50
En enkel, funksjonell og morsom treningsform med bruk av strikk. Dette er en komplett treningsøkt som inkluderer utholdenhet, spenst og styrke. Treningen er eksentrisk; holde igjen/bremse, noe som er skadeforebyggende og effektivt. Vi trener i intervaller på 45 sek jobbing og 15 sek pause. Timen varer i 50 minutter.

Sirkel 60
En god ”gammeldags” sirkeltime. Her får du utfordret både styrke og kondisjon. Vi jobber på stasjoner og kan presse oss opp til det nivået vi ønsker selv.