MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LøRDAG SøNDAG
09.00 - 10.00 Sykkel 3009.00 - 09.30

Styrke med ball 4009.35 - 10.15
10.00 - 11.00
11.00 - 12.00
12.00 - 13.00
13.00 - 14.00
14.00 - 15.00
15.00 - 16.00
16.00 - 17.00
17.00 - 18.00 Godt voksen17.00 - 18.00
Påmelding
Godt voksen17.00 - 18.00
Påmelding
Sykkel 3017.30 - 18.00
18.00 - 19.00 MRL 5018.50 - 19.40

Sykkel 4019.00 - 19.40

Yoga 6019.50 - 20.50
Sirkel 6018.30 - 19.30

Pulsmix 5019.40 - 20.30
Sykkel 4018.00 - 18.40Slynger 30 - Nybegynner18.30 - 19.00Bungee 3018.05 - 18.35
19.00 - 20.00 Gymstick 6019.30 - 20.30Slynger 3019.10 - 19.40

Yoga 6019.50 - 20.50
Styrketrening der vi bruker slynger. Her får du trent hele kroppen og utfordret kjernemuskulaturen.
Sykkel 3019.00 - 19.30

Styrke 3019.35 - 20.05
20.00 - 21.00
Click on the class name to get additional info

Mandag

Tirsdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

Søndag

Timebeskrivelse

Yoga 60
Vi trener for å oppnå økt bevegelighet, styrke og kroppskontroll. Avsluttes med avspenning.

Gymstick 60

Intervalltrening med gymstick.

Sykkel 30
Kondisjonstrening som passer for alle. Instruktøren tar deg gjennom et program tilpasset ulike nivåer. Musikken hjelper deg å nå det lille ekstra.

Sykkel 40

Kondisjonstrening som passer for alle. Instruktøren tar deg gjennom et program tilpasset ulike nivåer. Musikken hjelper deg å nå det lille ekstra.

Styrke 30

Vi bruker gymstick, bosu, strikk, stor ball eller ”bare” kroppsvekt. Uansett får du en god styrkeøkt.

Sirkel 60
En god ”gammeldags” sirkeltime. Her får du utfordret både styrke og kondisjon. Vi jobber på stasjoner og kan presse oss opp til det nivået vi ønsker selv.