Denne planen gjelder fra 3.juni 2019.

MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LøRDAG SøNDAG
19.00 - 20.00 Sykkel 4019.00 - 19.40

MRL 5019.00 - 19.50
Slynger 5019.00 - 19.50Sykkel 4019.00 - 19.40Dans og tøy 6019.00 - 20.00
20.00 - 21.00 Dans med Gina20.00 - 20.50
Click on the class name to get additional info

Mandag

Tirsdag

Onsdag

Torsdag

Timebeskrivelse

Yoga 60
Vi trener for å oppnå økt bevegelighet, styrke og kroppskontroll. Avsluttes med avspenning.

Gymstick 60

Intervalltrening med gymstick.

Sykkel 30
Kondisjonstrening som passer for alle. Instruktøren tar deg gjennom et program tilpasset ulike nivåer. Musikken hjelper deg å nå det lille ekstra.

Sykkel 40

Kondisjonstrening som passer for alle. Instruktøren tar deg gjennom et program tilpasset ulike nivåer. Musikken hjelper deg å nå det lille ekstra.

Bosu / Styrke 60
Intervalltrening på “halv ball”. Du får trent både kondisjon og styrke på en enkel og effektiv måte.

Styrke 30
Vi bruker gymstick, bosu, strikk, stor ball eller ”bare” kroppsvekt. Uansett får du en god styrkeøkt.

Bøy og tøy 60
30 min med dans, enkle trinn og alltid en fot i bakken. De beste slagerne fra 50, 60, 70 og 80-tallet. Her får vi litt puls og godt humør. 30 min med tøying i form av yin-yoga. Vi tøyer godt i bryst og hofter. Timen passer godt for voksne damer.

Sirkel 60
En god ”gammeldags” sirkeltime. Her får du utfordret både styrke og kondisjon. Vi jobber på stasjoner og kan presse oss opp til det nivået vi ønsker selv.