TIMEBESKRIVELSER

Slynger:
Styrketrening der vi bruker slynger. Her får du trent hele kroppen og utfordret kjernemuskulaturen.


Dynamisk yoga
:
Fysisk krevende klasse med fokus på styrke, balanse og bevegelighet. Vi gjør yogastillinger i dynamiske flyt-sekvenser.
Passer for deg som liker å trene.
Avsluttes med 15 min avspenning.

 

Rolig yoga:
Fokus på stressreduksjon, pust og enkle øvelser.
Passer for deg som ønsker å roe ned og få ny energi.
Avsluttes med 15 min avspenning.

 

Zumba:
Lav- og høyintensitet for en kaloribrennende dansefitnessfest med intervallstil.
Når de latinske og verdensrytmene overtar, vil du se hvorfor Zumba® Fitness klasser ofte kalles trening i forkledning.
En time som kombinerer: kondisjon, muskelkondisjonering, balanse og fleksibilitet og økt energi.

 

Zumba Gold:
Enklere steg og koreografi og lavere intensitet enn vanlig zumba.
Zumba Gold er spesielt tilpasset nybegynnere, eldre og gravide, men passer for alle danseglade!
Vi danser blant annet merengue, tango, flamenco, salsa, magedans, disco og cumbia.

 

Tabata:
En form for intervalltrening som består av 8 øvelser på 20 sekunder hver, med 10 sekunder pause.
Etter denne serien er det 1 min pause, før vi kjører ny runde.
Totalt gjør vi 8 runder. Her får du tatt deg helt ut!

MRL:
Enkel styrketrening med fokus på mage, rumpe og lår. Vi har enkle trinn som oppvarming.


Styrke:
Vi bruker stang, gymstick, bosu, strikk, stor ball eller ”bare” kroppsvekt. Uansett får du en god styrkeøkt.


Sykkel:
Kondisjonstrening som passer for alle. Instruktøren tar deg gjennom et program tilpasset ulike nivåer. Musikken hjelper deg å nå det lille extra.


Step:
En time med enkle trinn som er bygd opp i 3 deler, disse delene settes sammen til slutt som gir en koreografi. Det er utholdenhet og hjernetrim